به طور کلی یکی از وظایف ادمین اینستاگرام انتشار محتوای منظم و مستمر (پست و استوری) براساس تقویم محتوا است که با هدف تعامل مخاطبان و جذب فالوور جدید انجام میشود.
تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد که دارای ویژگیهای متنوع، آموزنده، سرگرمکننده و منحصر به فرد برای جلب نظر و حفظ علاقه دنبالکنندگان باشد.
نوشتن کپشنهای جذاب و تعاملی، با استفاده از هشتگهای هدفمند
برنامههایی برای افزایش تعامل و رشد پیج با تمرکز بر ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطبان و استفاده از روشهای مختلف برای افزایش لایک، کامنت و تعاملات دیگر.
پاسخگویی به دایرکتها و کامنتها
استفاده از روشهای مختلف برای جذب فالوورهای جدید و حفظ فالوورهای فعلی، به خصوص از طریق تبلیغات و همکاری با اینفلوئسرها و برندها.
اجرای کمپینهای تبلیغاتی مؤثر برای افزایش دیده شدن و جذب مشتریان یا فالوورهای جدید، با هدف رشد پیج.
بررسی آمار و دادههای پیج، ارزیابی عملکرد و ارائه مشاوره به مدیران برای بهبود استراتژیها و محتوا.
حفظ امنیت پیج
ارتباط موثر با سایر اعضای تیم مارکتینگ یا بخشهای دیگر بیزینس برای هماهنگی در اجرای پروژهها و ثبت سفارشها